søndag 23. oktober 2011

Dekorasjon

Her er resultatet av den hyllen jeg pusset opp tidligere. Nå har den kommet opp på veggen, og er vel det eneste innslaget av pynt vi har her i leiligheten foreløpig. Prøver å få det litt hjemmekoselig her, men for å slippe å sparkle og male på nytt, så tenker vi oss heller om en ekstra gang før vi henger opp noe på veggene. Legger ut "før" bilder av hyllen også, om du ikke har sett det:



Ser ut som den henger veldig skjevt på bildet her, men er bare vinkelen bildet blir tatt i som gjør det.




Elsker denne kalenderen! Har kjøpt den på bohus. Er en stund siden jeg tok bildene som dere ser, men har ikke hatt internett, så kommer litt sen oppdatering her:) 

Synes bildene mine blir så kornete når jeg legger de ut her.. Ønsker meg så inderlig et nytt kamera! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar