torsdag 24. november 2011

Verdens beste mamma!

Jeg må ha verdens beste mamma! Hun kom innom i går med verdens fineste førjulsgave:



Mamma hadde vært å handlet denne nydelige julepynten til meg! De to hjertene og engelen. Hun har kjøpt de på SNIPPEN! Trykk på linken for å se andre ting de lager. De er så utrolig flinke :)

Fikk også et glass med peppernøtter som hun hadde kjøpt på europris. De var utrolig gode! Og de kommer til å bli oppspist ganske så raskt, så må vel bare sette igang å bake om jeg skal ha noen julekaker som varer til jul.

Skal etterhvert få inn mer julepynt, men eier foreløpig ingenting, så det får bli litt etter litt:)  Men dette er i alle fall en god begynnelse. Vil igrunn holde julepynten ganske enkel i år. Tenkte å lage et pepperkakehus for å få litt god "julelukt" i huset, å kanskje finne meg et veldig lite grantre som jeg kan henge noen få sølvkuler og kanskje noen hvite engler på. Jeg vil igrunn ikke ha så mye farger, så blir mer en hvit jul her hos oss. Kanskje finne noen kongler og noen kvister fra ei gran som jeg kan legge litt rundt om. Gleder meg sånn til å  pynte til jul <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar